Колко дни отнема регистрацията на фирма?
За изготвяне на документи са необходими 1 ден, след като се входират в Агенцията по вписванията, административният срок за обработка на документите е до 3 работни дни.
Колко бързо мога да стартирам дейността си?
След като фирмата е регистрирана в Агенция по вписванията, дейността може да се стартира на същия ден.
Как мога да получа консултация преди регистрацията на фирма?
Можете да получите консултация като изпратите запитване от контактната ни форма, като попълните няколко детайли за предмета на дейност и как ще осъществявате бизнеса си. Така ще можем да отговорим изчерпателно относно специфични особеност за дейността на фирмата, счетоводно и данъчно облагане, разходите за осигуровки, които ще имате и други важни въпроси.
Защо ми е необходимо професионално счетоводство?
Да, ако искате Вашият бизнес да стартира успешно или да се развива устойчиво, то имате нужда от доверен партньор, който може да покрие области като счетоводно, данъчно и трудово законодателство. Така ще може да се фокусирате изцяло върху развитие на бизнеса си, а ние да се грижим за всички счетоводни, данъчни аспекти и да споделяме с всеки клиент нашият предприемачески и управленски опит.
Само физически ли обслужвате клиенти или и online?
Предлагаме on-line обслужване на клиенти, които се намират извън населените места, където имаме офиси. Използваме онлайн системи за качване на документи, изпращане по e-mail на сканирани / снимани документи и отговаряме в рамките на деня на запитвания по Viber/Zoom и други платформи, които улесняват комуникацията.
По какви критерии да направя избор за счетоводна компания?
- Разгледайте уеб сайта на фирмата / посетете офиса на компанията
- Проверете дали информацията, която Ви поднасят е разбираема от Вас – можете ли да комуникирате на един език и лесно ли разбирате какво Ви казват
- Прочетете отзиви от други клиенти, които ползват или са ползвали услугите на компанията
- Поискате оферта за услугите, които ще ползвате, за да разберете и какво е включено в цената, която Ви предлагат
Какво спестява бизнесът при наемане на външно счетоводство?
Ресурси – времето, информацията, програмното осигуряване и човешкият капитал са най-важните компоненти за стабилен, ефективен и развиващ се съвременен бизнес. Можем да Ви спестим закупуването на счетоводен и пейрол софтуер, както и от необходимостта да се научите и да работа с такъв. Ще Ви спестим наемането на квалифициран персонал с натрупан професионален опит в областта на данъците, счетоводството и ТРЗ услугите, който ще Ви е необходим за правилно водене на Вашите стопански дейности.
Какъв набор от услуги предоставяме?
Пълно счетоводно и трудово-правно обслужване – текущо счетоводство, изготвяне на междинни отчети, годишно приключване, съдействие при извършване на плащания, консултации, регистрации, пейрол услуги, водене на осигуряване, данъчна защита, представителство пред държавни и общински органи.
В допълнение можем да ви предоставим редица административни и юридически услуги,
с които Вашият бизнес да получи цялостно комплексно обслужване на много от неговите стопански дейности и процеси.
Каква е цената за счетоводни и административни услуги?
Според обема дейности, които ще поискате от нас да изпълняваме, според големината на Вашето предприятие и документооборота му, според броя на наетите и/или осигурени в предприятието Ви лица.
Какъв е опитът на нашите експерти?
Екипът от счетоводители и пейрол специалисти на „Гери Консулт“ ООД включва 4 експерта с дългогодишен стаж в съответната област. Но това не е всичко – част от нашите експерти имат богат опит и в банковата сфера, стартирали са успешни бизнеси, които развиват и до днес успоредно с упражняване на професията си.
Средната продължителност на професионалния опит на служителите ни в сферата на счетоводството и пейрола е 25 години.
Каква е цената за счетоводни и административни услуги?
Според обема дейности, които ще поискате от нас да изпълняваме, според големината на Вашето предприятие и документооборота му, според броя на наетите и/или осигурени в предприятието Ви лица.