toggle menu
toggle menu

Регистрация на фирма

 Регистрация на фирма

Един съвет от нас преди да продължите с четенето, който ще ви помогне да сте успешни!

Не създавате фирма, чрез създаването на фирма. Заложете душата си, изграждайки бизнеса си и бъдете полезни на потребителите - дори и да не ви станат клиенти!

Счетоводна къща Гери Консулт предлага услуга регистрация на фирма независимо в коя част на България се намирате. Регистрацията става бързо и лесно, а ние сме любезни.

Търсите Как да регистрирате фирма за вашата желана дейност - автомивка, автосервиз, онлайн магазин, земеделие, строителна дейност, търговия на едро и дребно, различен вид услуги и др.

Дори и да нямаме веднага отговор на вашите въпроси, ще попитаме някои от нашите вече над 100 клиента и ще намерим за Вас отговора.

В счетоводна кантора Гери Консулт ценим Вашето време. Затова предлагаме да започнем процеса по регистрация преди да ни посетите в няколко лесни стъпки:

1. Помислете добре Как ще се казва вашата фирма и Къде ще бъде адреса, на който ще регистрирате фирмата

Най-честата практика е адреса да бъде този на който живеете или сте регистриран по лична карта. Възможно е адреса да бъде този на обекта, където ще осъществявате дейност – офис или магазин.

Проверка дали името, което изберете за вашата фирма е свободно, може да направите като последвате този линк.

Интересувате се за колко дни може да открите фирма? Срока, който Агенция по вписванията обработва документите е 3-дневен. Последните ни клиенти през Август 2019г.регистрираха фирмите си в рамките на 1 работен ден.

!!! Когато правите проверка за името обърнете специално внимание на изписването на името, което проверявате. Важно условие, за да имате уникално име на фирмата е ИЗПИСВАНЕТО и ИЗГОВАРЯНЕТО на името да е идентично.

Пример за това е ако искате да регистрирате фирма с име ИВА 95 ЕООД. Виждате, че името е заето и проверявате ИВА-95 ЕООД или И В А 95 ЕООД. Чудесно името е свободно. Въпреки това, когато изговаряте името, то Вие не произнасяте тире. Поради тази причина рискувате да Ви откажат вписване заради името, защото изговарянето е същото както при ИВА 95 ЕООД.

2. Изберете правната форма на Вашата фирма - ЕТ, ЕООД или ООД? На блог секцията ни може да намерите материали по темата, които да Ви помогнат да решите. 

Ако пък не Ви се занимава, то оставете ние да Ви помогнем с избора.

3. Обадете ни се на 0882 882 559 или ни отправете запитване на office@geco.bg, за да уточним удобен за Вас час за среща в кантората. 

Помислете внимателно Какво искате да ни питате?

Когато ни посетите ще обсъдим с Вас основните въпроси като:

- Коя правна форма е най-подходяща за Вашата дейност от гледна точка на данъчно облагане, социално осигуряване и други?

4. Когато посетите офиса ни ще Ви консултираме за всички въпроси. Част от тях са:

- Ще разберете как да оформите договор за наем на помещение/офис/склад, който ще ползвате, за да го отчитате като разход.

- Ще разберете колко осигуровки ще заплащате на месечна база.

- Ще знаете кога евентуално трябва да се регистрирате по ДДС и какви са специфичните особености.

- Ще Ви разкажем за работата с касов апарат и как да работите с него, за да нямате проблеми при проверки от НАП.

- Ще разберете необходим ли Ви е ПОС терминал ако ще осъществявате продажби по интернет или ще приемате плащания с дебитни/кредитни карти.

- Ще разберете на какви изисквания трябва да отговаряте, за да сте изрядни пред всички проверяващи органи.

- Ще разберете как да си планирате разходите и какви фактури и документи са Ви необходими, за да сте изрядни в разходната част на дейността Ви.

- Ще Ви предоставим инструмент, с който лесно да планирате приходите и разходите си и да следите рентабилността на бизнеса си във всеки момент, който можем да адаптираме спрямо индивидуалните Ви нужди.

Не ни познавате и ви е трудно да се доверите на непознат? 

Запознайте се с екипа ни, пишете ни във Facebook или заповядайте в офиса, за да се опознаем. 

Обадете се на 0882 882 559 за среща.

P.S. *Безплатен инструмент за управление на разходите и приходите на Excel.

N.B. - Вземи цялостния пакет сега и ще ти помогнем да се позиционираш успешно в Google и Facebook.

Имаш въпроси?

0882 882 559 или email: office@geco.bg

Консултацията по тези и други въпроси не се заплаща от Ваша страна.

Изберете една от трите оферти!

БИЗНЕС ПАКЕТ
  • Изготвяне на документи за регистрация на фирма
  • 30 минути безплатна консултация
  • Само входиране на документи в Агенция по вписвания
  • 49.90лв.
Заяви сега


ПРЕМИУМ
  • Изготвяне и входиране от Ваше име на документите в Агенция по вписвания за регистрация на фирма
  • 1 час безплатна консултация за успешен старт на бизнес
  • Регистрация в НАП за започване на дейност
  • -50% отстъпка от таксата за счетоводство за първия месец
  • 69.90лв.
Заяви сега


VIP пакет
  • Изготвяне и входиране от Ваше име на документите в Агенция по вписвания за регистрация на фирма
  • 1 месец безплатно счетоводство
  • Регистрация в НАП за започване на дейност
  • Регистрация в НАП по ДДС
  • 2 часа безплатна консултация - бизнес планиране, работа с касов апарат, касова книга
  • 99лв.
Заяви сега


0882 882 559
Добрич, площад Свобода №1, вх.Б, ет.3